קראו בבלוג שלנו מדריכים וטיפים אודות השימוש ב ITnewsletter

צרו חשבון התנסות חינם

כיצד להגדיל את שיעור פתיחת הניוזלטר על ידי הנמענים

ניוזלטר הוא כלי חשוב לכל חברה או ארגון הן לצרכי שיווק והן להידוק הקשר עם הלקוחות והגברת נאמנותם לחברה או למותג. על כן ישנה חשיבות גדולה לכך שמספר גבוה ככל הניתן של נמענים ייפתחו ויקראו את הניוזלטר. להלן מספר כללים על פי הם יש לנהוג בבניית הניוזלטר בכדי להגדיל את שיעור הפתיחה על ידי הנמענים.

 

  1. שלחו את הניוזלטר מוקדם בבוקר ככל הניתן. הסטטיטיקה מראה כי קמפיינים שנשלחו בשעות הבוקר היו בעלי שיעורי קריאה גבוהים יותר.
  2. פרסונליזציה - הוספת שמו של הנמען לנושא הניוזלטר או לגוף הניוזלטר משפר באופן משמעותי את העבירות שלו ומניעתו מלהכנס לתיבת הספאם.
  3. נושא הניוזלטר Subject - להימנע משימוש בסימני קריאה או באותיות Capital Letter כאשר מדובר בניוזלטר באנגלית.
  4. המנעות משימוש במלים ב Subject כגון: בנק, מזומן, הלוואות, עבודה מהבית וכדומה.
  5. ניוזלטר המורכב מתמונה בלבד - יש להימנע מניוזלטר המורכב מתמונה בלבד מאחר ואלו מיילים המאפיינים מפיצי ספאם ועלולים להיחסם על ידי מנגנוני מניעת ספאם.
  6. השתמשו בטקסט רב בגוף המייל.
  7. הקפידו שלא להכניס סקריפטים לתוך הניוזלטר - התגית s c r i p t אינה מקובלת בדואר אלקטרוני.
  8. המנעו משורות ריקות.
  9. Display Name - מאת - הגדירו את שם העסק (Display Name) השולח בצורה מדוייקת.
  10. כתובת אימייל ל Reply - הימנעו מכתובות של שירותי דוא"ל חינמיים כדוגמת Gmail, Hotmail, Walla וכו'. מסנני ספאם רבים יתייגו את הניזלטר שלכם כספאם במידה וכתובת ה Reply שלכם הינה של שירות חינמי כדוגמת gmail או hotmail. מומלץ להשתמש בכתובת של דומיין רשום אישי שלכם.
  11. הוסיפו את פרטי העסק שלכם בתחתית המייל. חשוב לציין את שם העסק, כתובתו הפיזית של העסק, מספרי טלפון להתקשרות ואימיילים.
  12. מומלץ להוסיף בתחתית המייל בקשה מהנמען להוסיף את השולח לרשימת הבטוחים שלו. לדוגמא להבטחת קבלת העדכונים השוטפים שאנו שולחים לתיבת האימייל שלכם, אנא הוסיפו אותנו לרשימת השולחים הבטוחים שלכם.

שימוש על פי כללים אלה יסייע לנמענים שלכם לקבל את הניוזלטר שלכם באופן שוטף ושיעור פתיחת הניוזלטר יגדל.

 

מאחלים לכם שימוש מהנה בשירות
צוות ITnewsletter