מערכת ITnewsletter מספקת סטטיסטיקה ודו"חות עם הביצועיים של כל קמפיין ששלחתם

צרו חשבון התנסות חינם

סטטסיטיקות לגבי ביצועי הניוזלטר

מערכת ITnewsletter מספקת נתונים סטטיסטיים אודות הביצועיים של כל קמפיין ששלחתם.
למשל תוכלו לדעת כמה נמענים פתחו את הניוזלטר או כמה הקלקות היו על לינקים בתוך הניוזלטר.
סיכום הנתונים יוצג לכם בדו"ח המנהלים, פירוט לעומק יוצג בדוחות המפורטים.

דו"ח המנהלים

  1. פרטי הקמפיין - בראשית הדו"ח מופיעים פרטי הקמפיין, מועד ההפצה שלו ולכמה נמענים הוא הופץ.
  2. נשלחו בניכוי Bounce - כמה נענים נשלחו פחות ניוזלטרים שחזרו מתיבות אימייל שגויות / לא פעילות. בדוגמא נשלחו 8,192 והיו 270 נמענים שהניוזלטר שלהם חזר ולכן נשלחו בניכוי Bounce שווה 7,922. נתון זה משתמש אותנו בחישוב האינדיקטורים השונים בדו"ח.
  3. פתיחות - כמה נמענים מתוך כלל הנמענים אליהם הפצנו פתחו את הניוזלטר. בדוגמא שלנו זה 3,810 נמענים המהווים 48.09% מכלל הניוזלטרים שנשלחו (שוב בניכוי Bounce).
  4. חשיפות - כאן אנו סופרים כל פעם שהניוזלטר נקרא על ידי מישהו. לדוגמא, אם נמען קרא את הניוזלטר 3 פעמים אז הוא נספר 3 פעמים. אם אותו נמען העביר את הניוזלטר ל-2 חברים וכל אחד מהם קרא פעמיים אז כבר יש לנו 7 חשיפות. מדד זה הינו חשוב מפני שאחוזים גבוהים מעידים על ניוזלטר מעניין שבסבירות גבוהה הועבר לנמענים נוספים שאינם במאגר הלקוחות שלנו וגם הם נחשפו למידע שפרסמנו.
  5. הקלקות ייחודיות - נמען שהקליק בניוזלטר על לינק כלשהו 5 פעמים, לדוגמא על פרטי מבצע שפרסמנו, נספר פעם אחת. גם אם העביר את הניוזלטר לחברים וגם הם הקליקו על אותו לינק עדיין ההקלקה נספרת פעם אחת. כאן למעשה אנו סוכמים את הנמענים שהקליקו על משהו בניוזלטר. מספר הקלקות גבוה מעיד על תוכן מעניין.
  6. הקלקות לא ייחודיות - כאן בשונה מהקלקות ייחודיות אנו סופרים כל הקלקה על הלינק. מספר הקלקות לא ייחודיות גבוה מעיד על תוכן מעניין שגרם לנמען ללחוץ עליו גם בהמשך או שגרם לכך שנמענים אחרים אליהם העביר את הניוזלטר לחצו גם הם על אותו הלינק.
  7. הסרות - כמה נמענים בסה"כ הסירו עצמם מרשימת התפוצה בקמפיין הנ"ל. מספר גבוה מעיד על כך שהתוכן ששלחנו אינו רלוונטי לנמענים אליהם שלחנו את הניוזלטר.
  8. שגויים - Bounce - אלה למעשה תיבות אימייל שלאחר ששלחנו אליהם את הניוזלטר קיבלנו חזרה הודעת שגיאה מהשרת המפעיל אותם עם הסבר מדוע לא היה יכול להעביר אליהם את הניוזלטר. השגויים מתחלקים לכלל רמות ה Bounce, כאשר ניתן להקליק על המספר המופיע ליד כל רמת Bounce ולראות את רשימת תיבות האימיילים השייכות אליה. ניתן לבצע תיקון לתיבות, למשל ב Bounce מסוג Transient.
    למידע נוסף ראו מאמר אימיילים חוזרים Bounced Emails.
  9. חלוקה לקבוצות - הצגת כלל רשימות התפוצה אליהן הפצנו את הניוזלטר עם סיכום של כמות הנמענים שהכילה כל רשימת תפוצה.
  10. פירוט הקלקות - הצגה של כלל הלינקים שהיו בתוך הניוזלטר עם סיכום של הקלקות ייחודיות / הקלקות לא ייחודיות שהן קיבלו. טבלה זו יכולה לומר לנו ברמה האסטרטגית באיזה כיוון כדאי לנו לשווק. על פי הדוגמא המופיעה לעיל ניתן לראות למשל שרוב הנמענים התעניינו בנופש באילת ולאו דווקא בנופש בלונדון ולכן כדאי לנו לשקול מבצעים אטרקטיביים באילת כי אז הסיכוי לסגור יותר עסקאות הינו גדול יותר.
חשוב לזכור שדו"ח המנהלים מהווה תקציר לקמפיין עם סיכום של הסטטיסטיקה. לקבלת סטטיסטיקה מפורטת יותר ניתן להיכנס לדו"חות המפורטים. בהצלחה, צוות ITnewsletter

 

מאחלים לכם שימוש מהנה בשירות
צוות ITnewsletter