ניוזלטר הוא כלי חשוב לכל חברה או ארגון הן לצרכי שיווק והן להידוק הקשר עם הלקוחות והגברת נאמנותם לחברה.
על כן ישנה חשיבות גדולה לכך שמספר גבוה ככל הניתן של נמענים ייפתחו ויקראו את הניוזלטר.
להלן מספר כללים על פי הם יש לנהוג בבניית הניוזלטר בכדי להגדיל את שיעור הפתיחה על ידי הנמענים.
לפוסט המלא >>
סדרת מסרים מתוזמנים מהווה את אחד הכלים החשובים ביותר בדיוור אלקטרוני ובמאמצי השיווק שלכם בתור חברה או עסק קטן.
הרעיון העומד מאחורי כלי זה הוא הבאת הנמען, שהינו לקוח פוטנציאלי, לפעולה.
לפוסט המלא >>
עיצוב HTML לניוזלטר יכול להיות מעט טריקי. התוכן צריך להיות מוצג בצורה נכונה בעשרות פלטפורמות ותוכנות אימייל, לכל אחת הניואנסים שלה.
לפוסט המלא >>
רוב הניוזלטרים שאתם מכינים כוללים קישורים מתמונות או טקסטים אל מידע נוסף או מוצרים באתר שלכם.
כמה מלקוחותיכם קראו אותו? כמה לקוחות התעניינו במוצר או שירות מסויים? מי הם הלקוחות שהתעניינו במוצרים?
לפוסט המלא >>
ישנה השפעה מכרעת לרשימות התפוצה שלנו, מה שנקרא הון לקוחות, על רווחיות החברה ושוויה.
בפוסט זה נתאר כיצד להגדיל את רשימות התפוצה שלנו.
לפוסט המלא >>
בפוסט זה נסביר את נושא האימיילים החוזרים הנקראים Bounced Emails או Non-Delivery Report/Receipt (NDR).
לפוסט המלא >>
ניוזלטר הינו כלי שיווק אפקטיבי, מדיד וזול המיושם באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני.
חברות רבות נעזרות בכלי שיווק זה על מנת לשמור על קשר ישיר עם לקוחותיהן ולשלוח להם מידע ישירות אל תיבת האימייל שלהם.
לפוסט המלא >>
תגיות ALT עוזרות לנו לספר את סיפור הניוזלטר שלנו כאשר הקוראים מבטלים את הורדת התמונות המורכבות בתוך תוכנת האימייל שלהם.
לפוסט המלא >>
בפוסט זה נציג טיפים לבניית ניוזלטר יעיל אשר משיג את המטרות לשמן הוא נשלח
לפוסט המלא >>
הניוזלטר הינו כלי יעיל המאפשר לחברה לשמור על קשר עם לקוחותיה ולפתח אותם למוצרים ושירותים נוספים שלה.
הניוזלטר מאפשר משלוח מידע אודות החברה, מידע אודות מוצרים ושירותים של החברה או סתם משלוח של ברכות ואיחולים.
לפוסט המלא >>
מאחלים לכם שימוש מהנה בשירות
צוות ITnewsletter